Coordonarea compartimentului administrativ este realizată de către managerul Asociației și va fi alcătuit din următoarele posturi:
- Manager – responsabil administrativ, care coordonează activitatea GAL atât sub aspect organizatoric, cât şi al respectării procedurilor de lucru;
-
Responsabil financiar – contabil – care se ocupă de supravegherea şi controlul gestiunii financiare – contabile a GAL-ului;
- Responsabil cu animarea teritoriului și monitorizarea implementării proiectelor – desfăşoară activităţi de animare pentru promovarea acţiunilor GAL, respectiv de monitorizarea proiectelor selectate de GAL.
- Responsabil tehnic – evaluează şi selectează proiectele depuse la GAL, respectiv monitorizează implementarea acestora.
Pe lângă sarcina principală de implementare a strategiei, GAL preia funcțiile administrative principale, respectiv:
-
pregătirea și publicarea apelurilor de selecție, în conformitate cu SDL;
-
animarea teritoriului;
-
analiza, evaluarea și selecția proiectelor;
-
monitorizarea și evaluarea implementării strategiei;
-
verificarea conformității cererilor de plată pentru proiectele selectate (cu excepția situațiilor în care GAL este beneficiar);
- monitorizarea proiectelor contractate;
-
întocmirea cererilor de plată, dosarelor de achiziții aferente costurilor de funcționare și animare;
-
aspecte specifice domeniilor: financiar, contabilitate, juridic, resurse umane etc.