Compartiment administrativ

Coordonarea compartimentului administrativ este realizată de către managerul Asociației și va fi alcătuit din următoarele posturi:

  • Manager – responsabil administrativ, care coordonează activitatea GAL atât sub aspect organizatoric, cât şi al respectării procedurilor de lucru;
  • Responsabil financiar – contabil – care se ocupă de supravegherea şi controlul gestiunii financiare – contabile a GAL-ului;

  • Responsabil cu animarea teritoriului și monitorizarea implementării proiectelor – desfăşoară activităţi de animare pentru promovarea acţiunilor GAL, respectiv de monitorizarea proiectelor selectate de GAL.
  • Responsabil tehnic – evaluează şi selectează proiectele depuse la GAL, respectiv monitorizează implementarea acestora.

Pe lângă sarcina principală de implementare a strategiei, GAL preia funcțiile administrative principale, respectiv:

  • pregătirea și publicarea apelurilor de selecție, în conformitate cu SDL;

  • animarea teritoriului;

  • analiza, evaluarea și selecția proiectelor;

  • monitorizarea și evaluarea implementării strategiei;

  • verificarea conformității cererilor de plată pentru proiectele selectate (cu excepția situațiilor în care GAL este beneficiar);

  • monitorizarea proiectelor contractate;
  • întocmirea cererilor de plată, dosarelor de achiziții aferente costurilor de funcționare și animare;

  • aspecte specifice domeniilor: financiar, contabilitate, juridic, resurse umane etc.